Nunta Motel Bucium. Ocean blue.

Discutiile despre nunta Andreei au inceput pe mail, cu mai bine de sase luni inainte de eveniment. Primul, al doilea….al noulea…..si inca multe multe altele. Era o placere sa discuti cu ea,  dincolo de monitorul care ne despartea, se simtea o persoana puternica, hotarata si exuberanta in acelasi timp. Initial am spus „nu” propunerii ei pentru decorul nuntii, dar am revenit si m-am lasat provocata…o nunta cu tematica marina la Motel Bucium, de ce nu? Dincolo de culorile si materialele folosite pentru decor,turqoaise, maro, tafta alba, dantela, scoici, stelute de mare, multe lumanari, minunata hortensie albastra, trandafiri si orhidee aceasta nunta a avut o poveste, o poveste scrisa de un cuplu minunat, Andreea si Vlad, doi tineri (copii imi place mie sa le spun) absolut minunati. Mi-e greu in cuvinte putine sa-mi exprim admiratia fata de ei, dar de putine ori mi-a fost dat sa vad un amestec atat de bine dozat  de iubire, copilarie, incredere, sinceritate.

Andreea, Vald, va doresc o viata minunata impreuna!

Lasă un răspuns

