Black orchids. Decor nunta fuchsia, negru, mov.

Buchet mireasa pene cu strasuri si cristale

Lasam in urma picaturile reci de ploaie ce acopereau intreg Bacaul si ne indreptam spre Piatra Neamt. Aceesi zi, un nou proiect, alti miri dragi mie, alte culori, soare stralucitor. 

Cu Irina am vorbit prima data intr-o seara pe facebook. Ma intreba daca „pana maine” pot sa-i fac un buchet pentru cununia civila. !!Din pene!!! Secunde de ezitari si da…pot sa-i fac…m-a provocat. Am lasat florile pentru acul cu ata, pene si multe „artificii tehnice”. Am „predat” buchetul unei bune prietene, urmand sa ajunga la Irina. Peste cateva zile, fireste tot pe facebook, vad imagini cu buhetul si in sfarsit o vad pe Irina…stabilim o intalnire pentru decorul nuntii. Va intrebati ce a ales mireasa mea? Ei bine, nunta tematica cu pene🙂. Buchetul de mireasa asortat cu lumanarile din pene albe si orhidee mov inchis , culoarea preferata,  buchetul nasei din aceleasi pene la care am asortat o orhidee verde, iar aranjamentele florale…da, tot din pene cu hortensie alba si orhidee vanda fuchsia.

1 Comment

Lasă un răspuns

