Marc`s wonderland. Decor botez turquoise mov.

Fotografii Claudiu Visan

Decor botez tematic turqoiaise mov

Exista oameni pe care abia ce-i intalnesti si ai impresia ca-i cunosti de-o viata. Ne-am auzit prima data la telefon, volubila, deschisa, prietenoasa, deja ma alesese sa fac parte din povestea micutului ei. Cateva mailuri, putine telefoane si am creionat liniile decorului pentru botezul lui Marc, un micut ce nu-si putea alege mai bine parintii. Am iubit nespus la Carla increderea si sufletul deschis cu care mi-a lasat intreg evenimentul “pe mana”. Fara sa ne vedem o clipa, la sute de kilometri departare, cu o locatie total necunoscuta mie, a pariat pe mine si cred ca am castigat. II placeau doua culori si in jurul lor, detaliu cu detaliu, floare cu floare, nuanta langa nuanta,am construit Marc`s Wonderland. Ne-am vazut prima data in toiul petrecerii, intr-o zi frumoasa de duminica, cand florile s-au asortat la culoarea cerului, muzica buna acompania susurul lacului, oamenii frumosi zambeau, voia buna si glasurile vesele de copii strabateau vazduhul. Si peste toate acestea, Carla, cea mai frumoasa mamica din lume, era fericita impreuna cu Mihai, Marc si ai ei cei dragi.

Fotografii:Claudiu Visan

Lasă un răspuns

