Shining bride. Decor nunta negru alb galben.

Buchet mireasa bujori si frezii

Buchet mireasa bujori frezii lalele

     Ultimii lor pasi de dans se pierd in umbra aplauzelor spectatorilor aflati in intuneric. Luminile se aprind si ropote de aplauze se dezlantuie parca menite sa imprastie miliardele lor de emotii, sa le duca inapoi in anii in care, una cate una s-au adunat. Pe nevazute imi sterg o lacrima…de fericire.

Flori, buchete, vise si zambate colorate am impartit cu fiecare mireasa, cu fiecare nunta. Una, doua sau poate noua miresici cat e vara de lunga, saptamana de saptamana. Cu drag imi amintesc de toate, de emotiile pe care le-am avut deopotriva impreuna, dar acum a fost cumva altfel. Un mail trimis cu mai mult de doi ani inainte de nunta. Asa am cunoscut-o pe Marina. Cateva intrebari si mai putine raspunsuri…recunosc am chicotit si ma gandeam cat timp liber … Linistea se asternu insa rapid peste inboxul meu. Din nou flori si buchete cu zambete pentru mirese dragi, pana intr-o zi cand a aparut din nou. Nu, nu o mai tineam minte, dar a reluat discutia de unde ramasese.Discutii, o poza de profil, intrebari si-o intalnire. Forta pe care o transmitea dincolo de ecranul calcuatorului m-a facut sa astept o alta persoana, dar surpriza…era micuta, delicata, timida si toata creatza…da, da avea parul tot numai inele, parul pe care visam si eu sa-l am vreodata. Insa hotarata. Atat de hotarata cum numai unui decorator ii place. Nu erau multe variabile. Visa la o nunta in negru, alb, galben si bujori. Si s-a trezit dansand, intr-o zi frumoasa ca sufletul ei, mangaiata de razele soarelui, invaluita in parfumul ei. Parfum cu miros de iubire, cu note inalte de bujori albi si mari 🙂 , imbogatiti cu aroma irezistibila a freziilor. Parfum de nunta cu gust de miere, multe detalii cu drag lucrate si flori cu arome de baza din trandafiri, hortensii gerbera si cate altele, in care, cu drag am prins cate o raza de soare…pentru ei, copii frumosi.

Marina, Vlad, viata sa va fie frumoasa!

 

Fotografii: Tudor Pantelimonescu

2 Comments

Lasă un răspuns

