Unique Moments Florarie

florarie Iasi, flori Iasi, livrari flori Iasi

      Si daca v-ati intrebat unde am disparut atata vreme, ei aflati dragii mei ca am fost aici. Aici la Unique Moments sau aici la Unique Moments Florarie Iasi. Inconjurata de buchete si aranjamente frumoase, de mici cadori si atentii pentru cei dragi voua, timpul a trecut si uite asa am fost atentionata ca am lipsit indelung si nemotivat. Si pentru ca tot glumim mi-am permis sa-mi motivez absentele cu fiecare dintre evenimentele frumoase organizate de mine in 2015. Nunta sau botez am fost alaturi de fiecare dintre voi. M-am bucurat alaturi de voi, am creat alaturi de voi si am avut emotii impreuna cu voi. Cu mana pe soare recunosc ca mi-e dor de nuntile voaste, nunti de primavara pline cu bujori si frezii, lalele si zambile, ador nuntile de vara imbracate in hortensii suave, visez la o nunta de toamna cu flori in bostani si parfum de crizanteme. Insa pana atunci va astept sa-mi treceti pragul aici la Unique Moments Florarie Iasi  unde va astept cu cele mai frumoase flori si aranjamente florale. Pentru noi urmeaza zile de foc, zile pline, agitate, dar atat de frumoase: Ziua indragostitilor, 1 martie, 8 martie. Va astept pe toti la Unique Moments Florarie Iasi cu cele mai frumoase flori pentru iubita voastra sau pentru sotie, pentru doamna educatoare sau invatatoare,mama, bunica sau colega,  pentru toate doamnele care desigur merita toata atentia noastra si toate florile din lume.

 

Lasă un răspuns

