Botez Iasi. Botez tematic cu buburuze.

Botez tematic cu buburuze.

Botez tematic cu buburuze.

V-am povestit ca nu de putine ori dupa ce organizez un eveniment , urmatorul pentru acelasi client e aproape pe nevazute? Ei bine acesta este unul dintre ele. Cu proaspata mamica, fosta mea mireasa, am avut o simpla discutie pe facebook si gata tema botezului: buburuze.

Ma bucura mult aceste momente cand stiu cata incredere investesc dragele miresele in mine dar ma si obliga stiind ca nu imi pot permite sa gresesc.

Asadar din toate tematicilede botez baiat precum botez cu albinute, botez cu Mickey si Minnie, botez Micul Print, Winnie the Pooh am ales buburuzele. Va mai amintiti fetelor cand eram mici cat ne doream sa se aseze cate o buburuza pe noi???Aduceau noroc!!! Si-apoi va amintiti cum le cantam?….unde ve-i zbura acolo m-oi marita..:))))) Ei bine norocos a fost si baietelul nostru proaspat botezat.

Decorul restaurantului unde a avut loc petrecerea de botez l-am ales in culorile buburuzelor. Am folosit materiale albe cu mult rosu si buline negre.

O duzina de garoafe rosii, cateva buline din santini, botic din catifea neagra, doi ochisorisi langa antenute si buburuzele si-au luat zborul din atelierul nostru direct in restaurant. Agitate, zapacite, dar bucuroase nevoie mare au imprastiat peste tot norc pentru micutul Raul Andrei. Cu greu le-am convins sa se aseze linistite fiecare la masa ei ultima gaselnita fiind o frunza mare si verde de strelitzia.Si pentru ca toate se credeau una mai frumoasa ca cealalta, multe s-au asezat la masa de prezidiu…sa fie ele fix in fata invitatilor.

Mult noroc Raul Andei!!!

Fotografii: Marina Bahnar

Lasă un răspuns

