Botez Iasi. Botez tematic cu masinute Cars.

papetarie-botez-2017-tematia-cars

 

mater  Fiecare eveniment de care ma ocup are in spate o poveste. O poveste reala pe care o scriu cu drag amintindu-mi si cele mai mici detalii de la oricare eveniment de-al meu. Cum le tin minte? Simplu. In fiecare botez sau nunta, in fiecare buchet pun un pic din sufletul meu.

   Pe Simona am cunoscut-o acum multi ani in urma. Fire vesela si prietenoasa imprastia energie tuturor in jurul ei. Nimic nu ma ducea cu gandul ca vreodata florile mele i-ar putea fi alaturi in zilele de sarbatoare. Si totusi peste ani am fost mandra ca m-am putut ocupa de nunta ei. Nu, n-o sa povestesc aici nici despre flori, culori sau buchete, insa ma amuza amintirea unei discutii telefonice cu un domn cu care stabilisem o intalnire…si de care uitasem complet. Nu, nu,nu o sa marturisesc aici in vazul tuturor ca eram la piscina…o sa spun doar ca domnul, resemnat chiar, a insistat sa reprogramam. Si-am reprogramat.

  Timpul nu a stat pe loc iar, intr-o zi friguroasa de iarna, cu mama Simonei am facut un schimb.

   Un buchet de flori pentru o veste minunata. Imi aduc aminte ca aveam lacrimi in ochi. De bucurie. Iar de bunica nu mai zic, arareori mi-a fost dat sa vad mai multa emotie pe chipul unui om.

Luna dupa luna dadeam flori la schimb cu vesti despre mama si copil. Erau bine.

Si, intr-o zi frumoasa ca o vacanta la malul marii,  doar ce-l vad pe Robert Cosmin. Trona in bratele buncii sale mandru ca un leu adevarat. Mesajele de la multi ani primite de sotul meu (hop si el in poveste) paleau in fata avalansei de urari de bun venit. Imi aduc aminte doua imagini: o bunica si un tatic extrem de emotionati.

 Despre povestea decorului de botez? Am stabilit-o intr-o discutie de cateva randuri …da, da tot pe Facebook. Pasiunea mamei si a tatalui contopita cu frumosul film Disney – Cars. Un desen animat cu masini simpatice, haiose si cu o poveste frumoasa l-am considerat cel mai potrivit pentru petrecerea de botez a unui baietel.

Frumos colorate, fiecare creata altfel intruchipand pe cat posibil frumoasele personaje, Lightning McQueen, Sally Carrera, Mater, Doc Hudson, Ramone, Seriff, Luigi, Chick Hicks s-au asezat toate la start la prima petrecere a micutului. S-au intrecut ba chiar au ajuns pe podium, insa castigator detasat in inima parintilor si bunicilor este desigur Robert Cosmin.

Oameni frumosi, pentru voi doar ganduri bune!

Fotografii: Marina Bahnar

Meniuri, plicuri de bani, papetarie tematica Buticul de invitatii. Multumim!

 

 

Lasă un răspuns

