Nunta Iasi – Hotel International.

Sunt mirese care suna luni la pranz ca au nunta sambata….nu, nu…nu sambata X din anul urmator…sambata aceasta. Zambesc si incep sa ma agit. Invit mireasa sa o vad macar cinci minute…sa o simt, sa o vad daca e mica sau inalta, subtirica sau nu prea….da, vreau sa vad mireasa un minut…si cam atata am vazut-o. Si tot atata am vorbit.

Sunt zile peste an destinate a fi ploioase. An dupa an, am observervat cateva date in care ploia, vantul si vremea rea s-au aratat in toata splendoarea lor.

Si an dupa an trec impreuna cu miresele mele prin diferite stari: furie, frustrare, suparare mare, lacrimi sau chiar adevarate crize de nervi. De data asta…surpriza.

Cum intotdeauna fac o recapitulare a orelor de livrare a florilor, sun mireasa in joia dinaintea nuntii, zi insorita si nu tocmai friguroasa.

—Pe la ce ora crezi ca iti dau buchetul de mireasa sambata pentru sedinta foto?

—Sambata va ploua, va fi foarte frig, nu va fi nicio sedinta foto!!!

—Aaaaa…

—Vreau buchetul la biserica.

—Aaaaa… dar poate totusi…

—Nu, la biserica. Odata cu buchetul imi vei aduce soarele si caldura si vei opri vantul. Sunt sigura. Am incredere. Aaaa ….si inca ceva…florile din sala sa fie intr-o tematica de toamna dar luminoase, te rog. Te las acum, mai am cateva lucruri de rezolvat.

 

Am ramas uitandu-ma la telefon…ce-i drept, recunosc, tare mi-e drag…si-l iubesc. Samsung. S7.Si Edge…”ne vedem la biserica si-mi vei aduce soare si caldura…“ S7…Edge…frumos telefon…soare si lumina.

Si intr-o sambata ploioasa am livrat la biserica buchetul de mireasa cu soare. Iar lifturile incapatanate de la Hotel International Iasi care duc spre Sofia Sky Lounge nu ne-au putut opri sa inflorim o nunta cu fori. Frumoase si luminoase.

Multumim Sofia Sky Lounge pentru gazduire

Multumesc Marina Bahnar pentru fotografii

Multumesc miresei mele dragi pentru incredere.

Lasă un răspuns

